خانه با طراحی جالب و امنیت بالا
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

این خانه طوری طراحی شده که در صورت احساس خطر با فشار دادن یک دکمه  به یک قلعه تبدیل میشه 

همچنین داری استخر و وسایل تفریحی نیز می باشد.

 

فکر کنم فقط به درد قاچاقچی ها بخوره خیلی خوفه ها!!!!!



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت3:10---19 دی 1390
اوووووووه!!!عجب تعبیر خوابی!!!!!
حالا رابطه ترک خوردن سفال و بچه دار شدن ماهی ها چی بود؟ترک بنظرم بیشتر خشکسالی باشه نه فراوانی اولاد....
ترک نخورده کارم صلاح نگاه کرده


mehrnoosh
ساعت23:07---18 دی 1390
به نظرم ادمای توشم مثل خود خونه ش باید خخییلللللللللی خفن باشن من که دلم میترکه یه همچین جایی زندگی کنم هی اینا تلاش میکنن از دست عزرائیل جان برادر فرار کنن غافل از این که......

ترمه
ساعت22:14---17 دی 1390
نه اقای نیکدل ب فال نیک بگیرین!

ان شاا... میرین میبینین ماهیای طرحتون بچه دار شدن!
پاسخ::-))


hamidreza
ساعت17:53---17 دی 1390
منکه دیشب خواب دیدم کارم ترک خورده

پاسخ:شرمنده...ما تاحالا نشنیدیم خواب مرد برعکس باشه...


hamidreza
ساعت20:49---16 دی 1390
آره خودم همچین خونه ای رو نمی پسندم بنظرم بیشتر به درد کشورایی مثل آمریکا میخوره که اصلا امنیت جانی نداری....

مثه اینکه خانم قاسمی شوخی هامونو جدی گرفتن....
پاسخ:من که پسندیدم...


mehran
ساعت20:23---16 دی 1390
باسلام به تمام دانشجویان معماری 90 بنده مهران دانشجوی شهرسازی89 هستم .بنده حقیردر معماری هم دستی دارم احترام خاصی به معماری داشتم و دارم. دوستان کتاب هندبوک معماری داخلی به زبان اصلی در زیر لینک شده کتابی کامل با تصاویر گویاست برای دانلود لینک زیر را کپی نموده و در مرور گر خود پیست کنید ویا از دانلود منیجر استفاده کنید حجم:4mb http://dlbook.in/f/memarihand.rar دوستان برای دانلود شاخ ترین کتاب ها ی معماری و شهرسازی محوطه پردازی طراحی داخلی به سایت دوست بسیار خوبم بابک افشار دانش پژوه دکتری تخصصی معماری در دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس http://www.memarchitect.com مراجعه فرمایید . و در اینجا جا داره از صلاح دوست خوبم برای معرفی سایت شما قدردانی کنم باتشکر از مدیران سایت
پاسخ:اه ایول شمایید بابــــــــــــــــا خوشومدید ممنون بابت معرفی سایت بازم سر بزنید به ما و لطف کنید از این عکسا هم استفتده نکنید


alireza
ساعت19:42---16 دی 1390
خونه دنج و امنیه ادم توش احساس امنیت و سروری داره ولی همونطور که بچه ها گفتن مردم به ساکنینش به عنوان ادم هایی گوشه گیر و ترسو نگاه میکنن از طرفی نمیتونه احساس طبیعتو به ادم بده و مجبوره اونو از فضای سبز اطافش بگیره در کل ادم یاد زندان میوفته و بناش انرژی منفی داره مخصوصا موقعی که چهره حفاظتیش نمایان بشه

______________________________

مرسی حمیدرضای عزیز

___________________

دوستان چشم کسی شور نیس دعوا نکنید تو کلاس کارا یا از بد شانسی میشکست یا از کم تجربگی ایشالا که ما خوشانس باشیم و به حول قوه الهی...
پاسخ:ان شالله


ترمه
ساعت16:33---16 دی 1390
اره خیلی جالبه فقط ب درده قاچاقچیا_دزدا_ادم کشا_مواد فروشای حرفه ای_سارقین مسلح_زندونیای فراری_قاتلای زنجیره ای_سیاستمدارای فراری_بازماندگان ارتش سرخ چین و ...چشم شورایی مث ترمه بعد از اینکه بچه ها برن ببینن کاراشون ترک خورده میخوره!!!!
پاسخ:lممنو یعنی منی که می خوام یه همچین خونه ای داشته باشم یکی از این افرادم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نگران کارم شدما چرا استرس وارد میکنید خانم قاسمی آخه!


آتنا
ساعت13:07---16 دی 1390
خیلی باحال بود.یادم باشه یکی واسه خودم بسازم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:خانه خفن,قاچاقچی,
ارسال توسط حمید رضا نیکدل